Ponad 150 osób przyjechało ze wszystkich polskich województw do stolicy Podkarpacia na kolejną edycję Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.
Przez dwa dni eks¬per¬ci i pasjonaci marketingu miejsc będą dzielić się no¬wo¬ścia¬mi z branży oraz zdradzą w jaki sposób wy¬ko¬rzy¬stu¬ją innowacyjne technologie w róż¬nych ob¬sza¬rach dialogu z otoczeniem.
Po raz trzeci w Rzeszowie odbywa się spotkanie adresowane do wszystkich, którzy związani są z budowaniem i promocją wizerunku miast oraz regionów. Temat przewodni tegorocznego Kongresu to Technologie informatyczne i informacyjne w komunikacji samorządu z otoczeniem – rozwiązania przyszłości. W programie wydarzenia znalazło się kilkanaście godzin prelekcji i warsztatów, które poprowadzi w sumie przeszło dwudziestu ekspertów. W roli prelegentów wystąpią przedstawiciele samorządów, firm i agencji marketingowych oraz mediów z całej Polski. O tajnikach budowania marek miejsc opowiedzą między innymi: Paweł TROCHIMIUK, Prezes Zarządu, Partner of Promotion, Rafał SANECKI, p.o. Regionalnego Kierownika Sprzedaży – Region Południowy, Onet.pl, Bohdan PAWŁOWICZ, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER Komisji Etyki Reklamy czy Mateusz TUŁECKI, Chief Marketing Officer, Motteq Group.
Wyzwania komunikacyjne
Szanse i zagrożenia wynikające z wykorzystania informatycznych technologii, rozwój e-marketingu oraz m-marketingu – między innymi takie kwestie podejmują goście tegorocznego wydarzenia. Ponadto, jak co roku, prezentowane są kampanie, które intrygowały i inspirowały branżę w ostatnich miesiącach. Mowa jest również o przyszłości marketingu miejsc i trendach, za którymi warto podążać. Jeszcze dzisiaj pod koniec dnia odbędzie się debata z udziałem ekspertów i zgromadzonych gości na temat Reklama w przestrzeni miejskiej. Program drugiego dnia bogaty jest w praktyczne warsztaty, podczas których uczestnicy dowiedzą się między innymi: w jaki sposób współpracować z blogerami i vlogerami, na czym polega efektywna komunikacja z mediami, jak reagować w sytuacjach kryzysowych, a także…czy można stworzyć własne radio w 15 minut i jak je wykorzystać do promocji miejsca?
Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Zapraszamy na stronę Kongresu: www.podkarpackie.org.pl. Więcej informacji na temat organizowanych przez Exacto Sp. z o.o. wydarzeń oraz realizowanych projektów można znaleźć na: www.exacto.pl
Patrycja Wilczyńska,
Specjalista ds. media relations, EXACTO. sp. z o.o.
Portal miastojaslo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Zastrzegamy sobie prawo do usuwania i redagowania komentarzy, które są niezwiązane z tematem, zawierają wulgaryzmy, reklamy czy też treści obrażające inne osoby. Użytkowniku ponosisz odpowiedzialność za treść swoich komentarzy zgodnie z Polskim Prawem oraz normami obyczajowymi.
Zgłoszenie