Dlaczego ciasto drożdżowe rośnie? Czy można zionąć ogniem jak smok? Jak ubierają się Brytyjczycy? Jak zrobić wyśmienite ciasteczka? Fotorelacja
Dlaczego ciasto drożdżowe rośnie? Czy można zionąć ogniem jak smok? Jak ubierają się Brytyjczycy? Jak zrobić wyśmienite ciasteczka?Odpowiedzi na te i wiele innych pytań szukali dzisiaj szóstoklasiści podczas specjalnych zajęć w Gimnazjum nr 2.
,,Lekcje z pomysłem” na stałe wpisały się w tradycję Zespołu Szkół Miejskich nr 3 w Jaśle.
- Jak co roku do naszej szkoły przybywają uczniowie z wszystkich szkół podstawowych na terenie Jasła na ,,Lekcje z pomysłem”. Mają okazje wykonywać doświadczenie chemiczne, fizyczne, prowadzić obserwacje biologiczne pod mikroskopem. Zapoznają się z projektami i programami organizowanymi przez uczniów i nauczycieli z naszej szkoły np. Comenius. Zapoznają się z działalnością organizacji harcerskiej. Wszystko po to, aby wyrobić sobie opinie na temat szkoły, którą mają za chwilę wybrać. Jesteśmy przekonani, że jest to najlepsza forma zapoznania uczniów z życiem bieżącym szkoły. Nasi gimnazjaliści opowiadają o tym jak przebiega u nas praca, nauka, ale i również aspekt wychowawczy, turystyczny i pozalekcyjny – mówi dyrektor szkoły mgr Aleksandra Zajdel-Kijowska
- Moje doświadczenie polegało na spalaniu prażonej mąki, która była wcześniej przygotowana na patelni. Zwyczajna mąka się nie pali bo ma zbyt dużo wody w sobie. Nasza mąka była prażona i dawała ogromną energię ognia – zaznaczył Dominik z kl. II gimnazjum.
Liczne pokazy, doświadczenia fizyczne i chemiczne, kulinarne inspiracje i lekcja angielskiego prowadzona w dość nietypowy sposób zapewniły szóstoklasistom nie lada atrakcji.
Anna Dziura
Portal miastojaslo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Zastrzegamy sobie prawo do usuwania i redagowania komentarzy, które są niezwiązane z tematem, zawierają wulgaryzmy, reklamy czy też treści obrażające inne osoby. Użytkowniku ponosisz odpowiedzialność za treść swoich komentarzy zgodnie z Polskim Prawem oraz normami obyczajowymi.
Zgłoszenie