Jasło

Tworzenie stron internetowych Jasło

Jasło najmilszym miastem w Polsce?

obraz 1

Twoje miasto najmilszym w Polsce? II edycja akcji Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!

25 kwietnia startuje druga edycja ogólnopolskiej akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!”. Polacy ponownie będą mogli wybrać, która z 913 miejscowości jest najmilszą w naszym kraju!
W ramach akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!” będziemy szukać najbardziej sympatycznej miejscowości w Polsce, czyli takiej w której mieszkają życzliwi, uśmiechnięci, mili i otwarci ludzie. A w dodatku są tacy nie od święta czy na pokaz, ale na co dzień, bezinteresownie.

Akcja jest skierowana do wszystkich Polaków, którzy mogą głosować na swoje miasto na stronie www.fioletowastrona.pl (dostępnej również w wersji mobilnej), poprzez aplikację na Facebooku (www.facebook.com/MilkaPolska) lub za pomocą aplikacji mobilnej. Głosy w akcji Milki mają formę wirtualnych przytuleń. Im więcej przytuleń wysłanych przez mieszkańców czy miłośników danego miasta, tym większe są szanse na wygraną właśnie tej miejscowości. Nie ważne czy mieszkamy w wielkiej aglomeracji, czy w małym miasteczku, bo to ludzie tworzą atmosferę i wyjątkowość miejsca, i to oni decydują, które miasto zwycięży.

Akcja „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!” ma aż 5 etapów. Pierwsza faza rozpocznie się 25 kwietnia, a zakończy 25 maja, kiedy zostaną wyłonione trzy miasta, które przejdą do finału akcji. To one, w następnych tygodniach, będą się starały zdobyć tytuł Najmilszego Miasta w Polsce.

Dla mieszkańców każdej z tych miejscowości zostaną zorganizowane wyjątkowe imprezy plenerowe, z udziałem największych gwiazd polskiej estrady. Najważniejsze wydarzenia będą relacjonowane w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych. Wielki finał na żywo zobaczą miliony Polaków w telewizji TVN.

– Pierwszej edycji akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!” towarzyszyły niezwykłe emocje. Co chwila zaskakiwani byliśmy pozytywnymi inicjatywami uczestników zaangażowanych we wspieranie swoich miast. Przekonaliśmy się, że w każdym zakątku Polski możemy spotkać ludzi, którzy spontanicznie i bezinteresownie potrafią dzielić się z innymi tym, co mają najlepszego: życzliwością i dobrymi uczuciami – powiedziała Beata Kucejko-Pełka, Brand Manager marki Milka, organizator akcji. - Również w tym roku chcemy poznać miasto, w którym takich pozytywnych emocji jest najwięcej. Zapraszamy do zabawy wszystkich, którzy chcą pokazać, że to właśnie mieszkańcy ich miejscowości potrafią stworzyć taką niezwykłą atmosferę!

Najmilsze miasto w Polsce poznamy 6 lipca podczas wielkiego finału. Nagrodą dla zwycięzcy jest promocja dla miasta i jego mieszańców o wartości pół miliona złotych.

Więcej informacji o akcji jest dostępnych na stronie akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!” www.fioletowastrona.pl.

W pierwszej edycji akcji wzięło udział blisko ponad 700 spośród 908 miast w Polsce, a ich mieszkańcy wysłali łącznie ponad 7 milionów wirtualnych przytuleń. Pierwszym Najmilszym Miastem został Bytom. W finale, oprócz Bytomia, znalazł się Ostrów Wielkopolski i Rawa Mazowiecka.
O marce Milka

Milka to najpopularniejsza marka czekoladowa należąca do Mondelez Polska (wcześniej Kraft Foods Polska). Portfolio Milki zawiera różnorodne warianty smakowe i gramaturowe czekolad i jest stale poszerzane. Miłośnicy najdelikatniejszej w smaku czekolady mają do wyboru zarówno czystą czekoladę mleczną, tabliczki czekoladowe z dodatkami (w postaci rodzynek, orzechów i nadzienia w różnych smakach) w najbardziej popularnej gramaturze 100 g, jak również 250 g i 300 g.

W ofercie znajdują się także: czekolada Milka Milkinis, praliny: I love Milka i Milka Thank You, mini czekoladki Milka Singles, ciastka Milka ChocoJaffa, Milka Pierniczki, Milka Pieguski, ciasteczka Milka ChocoGrain, Chocowafer, ChocoLilaStix, ChocoBiscuit, ChocoMoo, pianka Milka Alpejskie Mleczko oraz draże Milka Lila Stars Snax. Od 1973 roku symbolem marki jest krowa w charakterystyczne biało-fioletowe łaty, którą dziś widać na opakowaniach produktów. Milka ma swoich zwolenników nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie: od Europy po Australię, Stany Zjednoczone i Amerykę Południową. Aby być bliżej konsumentów Milka prowadzi liczne kampanie promocyjne, wśród realizowanych ostatnio są m.in.: „Graj w fioletowe” oraz „Fioletowe wygrywa”.

O firmie Mondelez Polska S.A.

Mondelez Polska S.A., wcześniej Kraft Foods Polska SA, jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 21 lat obecną na naszym rynku. Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, krakersy TUC, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo.

Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracowników i jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych w Polsce.
Zmiana nazwy to efekt podziału koncernu Kraft Foods na dwie niezależne spółki giełdowe, z których pierwsza - Kraft Foods Group, Inc. – prowadzi działania w branży spożywczej na rynku północnoamerykańskim. Druga - Mondelēz International, Inc. koncentruje się na kategorii przekąsek i działa w ponad 165 krajach, a jej obrót za rok 2012 wyniósł 36 miliardów USD.

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest światowym potentatem w branży przekąsek i światowym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia, cukierków, kawy oraz napojów. Jest również właścicielem wartych miliardy dolarów marek poprzednio należących do Kraft Foods, takich jak czekolady Cadbury i Milka, kawa Jacobs, ciasteczka LU, Nabisco i Oreo, napoje w proszku Tang i gumy do żucia Trident. Mondelēz International notowany jest w indeksach giełdowych tj.: Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability. Zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych www.mondelezinternational.com i www.facebook.com/mondelezinternational.

Grażyna Stachowska

Portal miastojaslo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Zastrzegamy sobie prawo do usuwania i redagowania komentarzy, które są niezwiązane z tematem, zawierają wulgaryzmy, reklamy czy też treści obrażające inne osoby. Użytkowniku ponosisz odpowiedzialność za treść swoich komentarzy zgodnie z Polskim Prawem oraz normami obyczajowymi.

50000 Pozostało znaków